Като искате да си плащате, рационалния подход е някой познат да ви назначи в неговата фирма примерно и да се осигурявате през нея...
Доколкото знам, една фактура на година е достатъчна.
Като искате да си плащате, рационалния подход е някой познат да ви назначи в неговата фирма примерно и да се осигурявате през нея...
Така е, но тогава осигуровките са двойно по-високи отколкото в момента.
Смята, че касовият апарат трябва да остане и да се пускат само месечни отчети. Не съм питала какви документи се изискват ежемесечно, но ако ще трябва да плащам на счетоводител за една декларация или нещо от сорта, предпочитам сама да я подавам. Проблемът е, че не съм запозната.
Здравейте. Искам да прекратя дейността на обекта, който управлявам в момента, но фирмата да продължи функционирането си, за да мога да плащам здравни и пенсионни осигуровки, т.е. дейността на фирмата няма да се спира или закрива просто няма да се реализират ежедневни обороти. Моля, дайте информация трябва ли ми касовия апарат /фирмата няма банкова сметка/, пускат ли се дневни отчети за липса на продадени артикули, пуска ли се месечен отчет? Какви документи трябва да се подават и ежемесечно ли е? Трябва ли нещо друго законово допълнително да направя? Благодаря.